Go Back   Sports Handicapping at cappersmall > >

2016 NFL Pick 5 This is one of our favorite contests. Similar to westgate.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #101  
Old 02-24-2017, 10:18 PM
Seanie Mac Seanie Mac is offline
Processing.....
 
Join Date: Aug 2004
Location: Wentzylvania
Posts: 43,478
Rewards: 1,839
Post Thanks / Like
Likes (Given): 763
Likes (Received): 1682
hahaha
Reply With Quote
  #102  
Old 02-24-2017, 10:18 PM
Seanie Mac Seanie Mac is offline
Processing.....
 
Join Date: Aug 2004
Location: Wentzylvania
Posts: 43,478
Rewards: 1,839
Post Thanks / Like
Likes (Given): 763
Likes (Received): 1682
What a complete loser
Reply With Quote
  #103  
Old 02-25-2017, 09:18 AM
PHILLYBIRDS20 PHILLYBIRDS20 is offline
Fish Eyed Fool Fucka
 
Join Date: May 2007
Location: PHILLY
Posts: 47,246
Rewards: 36,739
Post Thanks / Like
Likes (Given): 3669
Likes (Received): 6303
I have about 8 other emails he was sending asking for the 6gs to be my chess coach. Guy is a real pos. I guarantee he was checking his paypal 6 times a day looking to see if it hit
Reply With Quote
  #104  
Old 02-25-2017, 09:41 AM
mrhotpicks2 mrhotpicks2 is offline
cappersmall VIP
 
Join Date: Aug 2002
Location: VA
Posts: 114,328
Rewards: 0
Post Thanks / Like
Likes (Given): 7738
Likes (Received): 12651
this dude is hilarious. got his # & address , his house is like 700 SF in the ghetto lmao

ill try to copy & paste onto here my convo with his dumb ass, i fucked with him too
Reply With Quote
  #105  
Old 07-29-2017, 12:12 PM
dobs dobs is offline
Registered User
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 162
Rewards: 1,241
Post Thanks / Like
Likes (Given): 13
Likes (Received): 16
Quote:
Originally Posted by mztreiz18 View Post
lol.... for someone who hasn't even been able to reply and defend himself, you people sure do give him a ton of attention! pretty damn sure he's the one with the last laugh in this case (and moved onto bigger and better things)......

btw, dobs, you really must not be a very good capper since even since BHM had a pretty shitty year he still easily beat you. ya sure u dint just throw in the towel and give him free cash? cuz sure likes that's what you did bud.
Lol, just saw this and made my afternoon.

Your an idiot.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 02:32 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.
Resources saved on this page: MySQL 15.00% Host: cappersmallweb4